Meglett ...


...vegre a blogom. Nem is olyan egyszeru mint gondoltam. Nem a technikai problemak miatt hanem azert mert nehezen talaltam megfelelo nevet es cimet neki. Lehet, hogy ez sem megfelelo, de mostmar ez marad.
2008 majusaban elkezdtem mar egy blogot, de probalkozas szinten maradt. Annakidejen arrol akartam irni, hogy hogyan latom en a klubbokba jaro fiatalsagot az en szemszogombol. Kozben megtertem, mostmar nem jarok, igy nem tudnek aktualis dolgokrol irni. Majd egyszer talan irni fogok azokrol az idokrol is :).
Hetvegen lovagolni voltam nehany barattal, rokonnal. Sajnos nagyon kodos es hideg idot fogtunk ki, de ezen kivul NAAAGYON jo volt minden.(kepek itt) Mar csak a vonatozas miatt is :). Szombaton lovagoltunk, vasarnap este mar kezdtem rosszul erezni magam s mostmar nagyon rosszul vagyok. Lazas vagyok(38.87), faj a fejem, fajnak az izmaim. Hatha nem halok meg :D, de ha bekovetkezne, akkor Oszkarra hagytam az uzeneteket ;).
Ha valakiben felmerulne a kerdes, hogy miert Türelem lett a blogom neve, akkor itt a valasz: mostanában türelmem kell legyen, mert lassan mennek a dolgok! :) De nem csak mostanaban, hanem mindig is turelemre kellett intsem magam, mert....orokoltem egy gént ami sosem hagy nyugodni.

8 megjegyzés:

Laszlo 2009. december 8. 23:21  

Megtiszteltető megbizatás, Jenci! :D

Ha nem halok meg előtted, igyekszek hű lenni hozzá.

aniko 2009. december 9. 8:36  

:) gratula a "Turelem"hez :) orulok, hogy megszuletett. most akkor turemletlenul varom a kovetkezo bejegyzeseket :D

Laszlo 2009. december 9. 10:35  

Na új template-re keltem.

Névtelen 2009. december 9. 15:39  

meg jo, hogy nem lett klubos blog te, mert "vastagbor" ize lett volna:))

Névtelen 2009. december 9. 15:42  

vartam erre a blogra, valahogy megsem gondoltam, hogy nekivagsz! kosz, hogy megosztottad, es hajra!, irj sokat!:)
majd valamikor engem is meglatogat a muzsa, es billentyut ragadok..ZsolD

András 2009. december 9. 17:14  

Welcome to blogging ... es legyszi ne halj meg a hulesbe kicsit furdalna a lelkiismeret hogyha a lovaglas utan halnal bele egy hulesbe ...

Szabó Jenő 2009. december 10. 15:09  

Zsold - Nem Muzsa van a dologban, hanem egy lazas, almatlan ejszaka :)

Szabó Jenő 2009. december 10. 15:10  

Andras - eldontottem, hogy ma meggyogyulok ;)

Magamról

Rendszeres olvasók

About ....

Szeresd az Urat, a te Istenedet teljes szívedbõl, teljes lelkedbõl és teljes erõdbõl! (5Móz 6,5)
és
Ha szeretjük õt teljes szívünkbõl, teljes elménkbõl és teljes erõnkbõl, és ha szeretjük felebarátunkat, mint magunkat, sokkal több az minden égõ- és véresáldozatnál. (Mk 12,33)

"Feddhetetlenek és romlatlanok
legyetek, Isten hibátlan gyermekei
az elfordult és elfajult nemzedékben,
akik között ragyogtok, mint
csillagok a világban." (Fil 2,15)

"... szánjátok oda testeteket élő és szent áldozatul... és ne igazodjatok e világhoz, hanem változzatok meg értelmetek megújulásával, hogy megtudjátok: mi az Isten akarata... " (Róma 12)